Wednesday, February 1, 2012

Pool aastat juba siin!

Nüüd jälle nädalake vaheaega! Kui Eesti koolides on nii, et jõuluvaheaeg on 2 nädalat ja sellega asi piirdubki, siis siin on hoopis nii, et jõulu ja talvevaheaeg on erinevad asjad. Praegu näiteks ongi mul nädal aega talvevaheaega. See on mõeldud näiteks suusatamiseks või lauatamiseks. Ka meie lähme perega pühapäeval Davosi lauatama.
Vaheajal midagi väga huviavat teinud polegi. Laupäeval käisin "unterhaltungsabend'il" Andwilis. See on eesti keele tõlgituna suhtlusõhtu vms sellist. 7 paiku õhtul toimus mingisugune etendus, kuhu ma kahjuks ei jõudnud, sest olin sõbraga väljas. Kella 10 paiku jõudsin sinna ning siis kohtusin paljude inimestega siin. Tavaliselt siin väikses linnakases ei toimu midagi, aga see on siin tõesti suursündmus ja põhimõtteliselt kõik inimesed lähevad sinna. Väga tore õhtu oli, hommikul viie paiku jõudsin alles koju ning kella 10st pidin jälle üles tõusma, sest tegime õdedega host vanematele plakati "tere tulemast koju" ning sõitsime lennujaama. Nimelt tulid nad Taist tagasi. Päris suur jamamine oli õige värava leidmisega, sest see lennujaam on nii suur ja me polnud üldse kindladki, kas nad just Dubaist lendavad. Õnneks oli see õige koht ja host vanemad muidugi ei teadnud üldse, et me neile vastu lähme. Nad mõtlesid, et tulevad rongiga koju. Seisime siis seal oma plakatitega ja kui host vanemad tulid, siis muidugi kõndisid nad teisele poole ja meid ei näinud. Mis meil muud üle jäi- jooksime lihtsalt neile järgi. Nägudest oli näha, et nad tõesti seda ei oodanud. Nad olid väga rõõmsad ja tõesti neid oli ka hea uuesti näha. 3 nädalat ilma host vanemateta olid muidugi lõbusad, kuid ikkagi nüüd on jällegi see ÕIGE tunne.
Esmaspäeval ei teinud ma ilmselt midagi produktiivset, kuna mul ei tule meelde, et ma miadgi teinud oleks. Teisipäeval mõtlesin, nii igav on, et kokkaks midagi. Läksin siis poodi ja otsisin 2 tundi toorjuustu, hapukoort ning muid taolisi asju. Lõpuks, kui kõik leidnud olin, läksin tagasi koju ja asusin asja kallale.
Plaanis oli teha valge shokolaadi-juustukook. Tegin isegi põhja ise ja nägin palju vaeva. See kook nägi tõesti väga ilus aga maitses polnud kindel, ei tea ju, kas hapukoor jne siin samamoodi maitsevad. Proovisin ja minuarust üks parimaid kooke mis ma kunagi teinud olen. Tõesti mulle täiega maitses. Pärast sööki lõikasin kõigile ühe tühi seda kooki. Nad küsisid ka, et mis kook see selline on. Ütlesin siis, et juustu-valgeshokolaadikook. Neil oli lihtsalt nii WTF nägu, et juust ja shokolaad koos?? Küsisid, et kas teie sööte seda Eestis? Haha. Nad isegi ei julgenud seda väga proovida. Host emale meeldis, aga host isal oli küll selline nägu, et ta kohe oksendab selle koogi välja ja siis ütles lihtsalt, et sorri, see pole minu maitse :D. Host õele vist ka väga ei maitsenud kahjuks. Tuleb välja, et Shveitslastele meeldib küll shokolaad ja juust, aga lihtsalt mitte koos :D. Ma arvan, et ma ei julge siin enam midagi väga kokakta, päris kriitilised on söögi osas.


Aga eks kirjutan jälle varsti, nüüd kirjutan tihemini kindlasti :)

No comments:

Post a Comment