Monday, April 9, 2012

Mitte ühtegi postitus märtsi kuus! Haha, sorri, aga blogi täitmine muutub aina raskemaks. Lihtsalt nii vähe aega on koguaeg. Olen juba 3 korda alustanud uue blogi postitusega, aga mingil põhjusel jääb see poolikuks või mõtlen, et mis ma ikka kirjutan, kui TEGELIKULT midagi erilist kirjutada polegi.
Vahepeal käisin Appenzelleris. See on siin lähedal üks teine kanton, mis on väga traditsiooniline ja vanamoodne. Seal küpsetasime ise Biberit. See on siuke spetsiaalne magustoit siin.
Nüüd algas mul kevadvaheaeg ja paks lumi tuli maha! Kui tore.. alati peab ju nii olema, et koolipäevadl on väljas +18 ja päike ning vaheajal kavatseb ilmataat toreda üllatuse teha.
Siis käisime veel ühe sõbraga Bodenseel ja Säntisel(kõige suurem mängi siin läheduses). Ja üldse võimalikult palju aega siin sõpradega veetnud, sest mul nüüd ju ainult 2 ja pool kuud alles.. uskumatu, kui kiiresti aeg lendab.
Siin on nüüd munadepühad. Eile sõime koos hommikust ja siis host ema ütles, et munadepühajänku peitis kuskile 3 muna ära, et me peame need üles leidma. Mina muidugi otsisin enda oma mingi pool tundi ja lihtsalt ei leidnud MITTE kuskilt. Nad juba viskasid nalja minu üle, aga lõpuks suutsin ikkagi üles leida. See oli siuke korv erinevate šokolaadidega ja kommidega.
Nüüd neljapäeval sõidame Milaanosse ja siis pärast seda Europaparki! Tahaks juba väga minna :)

1 comment:

  1. tore, et end kokku võtsid ja lõpuks aega leidsid!
    Peaasi, et ab imo pectore!

    ReplyDelete