Wednesday, April 25, 2012

Vaheaeg- Milaano, Europapark

Tere armsad blogilugejad!
Olen nüüd kaks nädalat nautinud kevadvaheaega.. Ilm hakkab nüüd ilusamaks minema, aga kahjuks vaheaja jooksul oli ilm suhteliselt külm ja vihmane ning kuidagi suutsin endale külmetuse külge saada, seega istun juba teist päeva kodus, joon teed ja üritan ennast terveks ravida enne homset koolipäeva.
Igatahes, 12ndal läksime hommikul vara koos minu host ema ja  kahe õega rongi peale, suund Milaano. Host isa ei saanud kaasa tulla, sest pidi töötama.
Milaanosse on siit kus mina elan 6 tunni tee. Lõpuks kui kohale jõudsime hakkasime hotelli otsima. Host ema oli siis välja printinud kaardi google mapsist aga väga raske oli seal orienteeruda. Lõpuks ikkagi leidsime üles selle väikse hotelli, mis õnneks oli rongijaamale väga lähedal. Tuba oli täitsa armas. Mitte midagi üli luksuslikku, aga me ju olime seal vaid ühe öö, peaasi oli, et kuskil magada saaks.
Panime asjad hotellituppa ja suundusime pärast sead kohe linnapeale. Sõitsime trammiga põhi šopingutänavale. Kõndisime seal ikka minig 10 km maha.. :D. Leidsin endale paar asja, siis käisime veel "Dom'i" ees. Seal oli väga palju mehi kes tahtsid linnusööki kätte toppida ja siis lendasid need rõvedad paksud tuvid inimestele pähe ja igalepoole. Tegime seal palju pilte, ilm oli super. Palju oli igasuguseid kauplejaid, kes näiteks üritasid mingeid käepaelu "kingitusena" anda ja siis nõudsid raha. Ma juba teadsin ammu, et nad selliseid asju teevad, seega kõndisin lihtsalt mööda, aga host õed jäid pidevalt nende ohvriteks.
Pärast pikka jalatuskäiku otsisime endale ühe restorani ja läksime sööma. Portsud olid ikka üliväiksed, eriti sellise suure hinna eest kõhtu täis küll ei saanud. Siis läksime õhtul jälle metrooga tagasi rongijaama ja NÜÜD siis algab põnev osa. Hommikupoole ütles mu ema mulle, et hoia oma asjadel silm peal, kuna metroodes ja igalpool mujal on palju taskuvargaid. Muidugi teadsin ka seda ise aga lihtsalt ei mõelnud hiljem selle peale väga. Metroo oli suhteliselt ülerahvastatud, seisime seal ümbritsetud selliste mustanahaliste meeste vahel. Mõtlesin omi mõtteid ja järsku kuulen, kuidas ema järsku kellegi peale karjub. Järgmine silmapilk nägin ühte võtit mis suure kaarega maha kukkus ning siis kuidas mu host õde seda sama meest vastu pead lõi. Ka väiksem host õel oli raevust nägu tulipunane ja ka tema lahmis ühe löögi vastu selle mehe kukalt. MA LIHTSALT EI SAANUD MITTE midagi aru, täiesti tüüpiline aeglane eestlane ma ütlen. Nimelt oli see mees oma jaki üle mu ema üleõlakoti tõmmanud ja siis lihtsalt käe oma jaki alt mu ema kotti pannud ning otsis sealt rahakotti. Täielik nahhaalsus, õnneks suutsid mu host õed hullema ära hoida ning ta ei jõudnud veel midagi varastada. Mina olin ikka täielik unimuts ja see mis juhtus, jõudis paar minutit hiljem kohale. Järgmises peatuses läksime metroost välja. See kõik toimus mingi 20 sekundi jooksul, aga kõik toimus nagu aegluubis. Mu väiksem õde oli endast täiesti väljas, värises ja nuttis kui metroost välja sai. Inimesed tulid meie juurde ja küsisid, kas meil on abi või raha vaja, sest nad arvasid, et meilt on kõik ära varastatud. Õnneks oli meil veel kõik olemas, aga meie ümber lihtsalt varitses täielik kaos. Umbes 20 minutit hiljem oli väiksem õde maha rahunenud ja jõudsime ka meie hotelli. Rääkisime sellest juhtumist pikalt, nad veel viskasid mu üle nalja, et ma kuidagi reageerida ei suutnud. Noh oli tegelikult niiöelda õnnelik õnnetus, sest midagi ära ei varastatud, aga saime väga hea õppetunni. Terve aeg hoidsin asjad kehaligi, isegi liiga paranoiline olin.
Hommikul kaheksa ajal tõusime üles, panime jälle asjad kokku ja viisime kohvrid alla retseptsiooni, kuna me samal õhtul lahkusime. Aga siiski oli meil terve päev aega ning otsustasime uuesti šoppama minna, sest meil ei olnud veel kõike, mida vajasime.
Tegime veel pilte, käisime ringi, sõime McDonalsis ja 3 paiku kõndisime tagasi rongijaama, sest meie 24tunnine metroopilet oli aegunud ja keegi meist ei tahtnud ausaltöeldes enam metroo peale astuda. Ega ei olnudki tegelikult üldse pikk maa sinna.
Rongijaamast siis kõndisime 5 minutit hotelli, võtsime oma asjad ja läksime tagasi rongijaama. Ootasime natuke veel rongi järele ning saime väga head kohad rongis. Palju mugavamad istmed olid ja jalgu sai ka sirutada. Siis algas jälle sõit tagasi koju, ehk kallisse Šveitsi. Pärast viietunnist sõitu olime Zürichis ja siis vaevalt üks napp tund hiljem olime Gossaus. Seal ootasime 10minutit bussi ning kuskil pool 12 õhtul olime tagasi kodus. Pakkisime asjad lahti ja läksime kõik magama.
Laupäeval tsillisin niisama kodus ja puhkasin, sest pühapäeval sõitsime Saksamaale Europaparki.
Niisiis pühapäeva hommikul kella 6st startisime Saksamaale. Magasin peaaegu terve tee, niiet läks väga kiiresti, umbes 3 tundi autoga või nii. Tegime ka ühe kohvipausi, sest olime liiga vara seal, kuna liiklust ei olnud praktiliselt üldse. Parem ikka varem kui liiga hilja, see on see Šveitsi mentaliteet :)
Kui jõudsime hotelli siis vaatasin lihtsalt suurte silmadega ringi, see oli REAALSELT NII ILUS.
Kes veel ei tea, siis Europapark on üks suurimatest(või suurim, ma täpselt ei tea) lõbustusparkidest euroopas.
Registeerisime ennast hotelli ja siis läskime lõbustusparki. Kuna ilm oli suhteliselt külm ja natuke vihmane, ei olnud inimesi väga palju.. mis oli tegelikult hea, kuna me ei pidanud kaua järjekorras ootama, et atraktsioonide peale saada. Tavaline ootamisaeg on umbes tunniringis. Me ootasime max 15 minutit ja saime juba sõita. Nii hullude asjadega ma pole enne oma elus sõitnud! No vahepeal oli küll surmahirm peal, kui aus olla.. aga kuna ma lubasin oma perele, et ma käin iga karuselli ja
atraktsiooni peal, siis ei löönud ma ka risti millegi ees ette! Käisime veel ühes restoranis seal pargis. See oli selline eriti lahe restoran, nimelt kõik söök ja jook tuli alla väikestest "ameerika mägedest". Alguses istusid kohale, tellisid arvuti kaudu, mis lauaga ühendatud oli, oma söögi ja siis mingi aeg keerles potikene koos mu joogiga nende raudteede pealt alla. Väga mugav, peaks ütlema.
Õhtul oli keha suht külmunud, kuna terve päev olime ju väljas ja sõitsime nende asjadega. Hotelli tagasijõudmist isegi ootasin natuke, sest mulle öeldi, et hotellis on erinevad saunad. Minu nägu lõi kohe särama..MUIDUGI ma tahan sauna!
Alguses käisin ujumas ja siis saunad..need olid tõesti mega ilusasti tehtud, sellises rooma stiilis, kuid noh väga soe seal just polnud. Ikkagi natuisin täiega, istusin vist kõige kauem üldse nendes saunades.
Pärast oli ikka eriti hea uni.
Teisel päeval käisime 4D kinos ja veel igast lahedate atraktsioonide peal ning erineaid shows'e vaatamas. Näiteks iluuisutamise ja maagia showd. Õhtul järjekordselt saunas iseenesestmõistetavalt.
Kolmandal päeval sain kokku ühe vahetusõpilasega Soomest, kes ka Šveitsis vahetusõpilane on, aga prantsuse keelses osas. Ta kirjutas mulle, et ta tuleb ka sinna. Läbi raskuste leidsime üksteist ja üli tore oli ükstest jälle näha! Näitasin talle tähtsamaid asju, sest see oli tema esimene päev seal. Tegelikult mida me seal kõige rohkem tegime oli söömine.. kuna Europapark on jaotatud erinevateks piirkondadeks nt Skandinaavia, Hispaania jne, siis igas piirkonnas on erinev toit. Meie põhimõte oli võimalikult palju süüa see päev :D.
Aa ja siis mõtlesin, et mängin veel ühte mängu ja võitsin ühe väga koleda mänguasja...aga vahet pole, põhiasi on see et ma võitsin!
Hiljem sain uuesti oma perega kokku hotelli parkimisplatsil ning sõitsime tagasi koju. Kahju oli ära minna, vägaväga lahe oli seal!




















No comments:

Post a Comment