Thursday, June 14, 2012

2 nädalat lahkumiseni

Viimane koolipäev oli vihmane, kuidagi kurvameelne meeleolu..suurt osa sellest mängis muidugi ilm. Tegin klassile kräsupea koogi ja see oli megaa suur. Ma mõtlesin tükk aega, et kuidas ma selles tordimoodi asja nüüd kooli transpordin.. Pakkisin oma kalli koogi kuidagi ära ja inimesed suht naersid mu välja kui nägid mind minu suure koti ning koogiga. Muidugi mul polnud ka vihmavarju ning väljas sadas padukat. Kui olin kuidagi rongi ja bussidega kooli juurde jõudnud läksin saksa keelde. Klassikaaslastel vajus suu lahti kui nägid mu meistriteost ning küsisid, mis kook see selline on. Siis ütlesin,et üks vääga hea eesti kook. Kuna mul on olnud see aasta maailma ägedaim saksa keele õpetaja siis otsustasingi selles tunnis kooki jagada. Kõigile meeldis see kook ning neil oli kohe väga hea meel, tänasiti ka kallistati. Armas oli.
Teised tunnid läksid kuidagi eriti kiiresti mööda ning matemaatikas istudes ei olnud ikkagi siukest tunnet, et ma reaalselt enam ei tule kunagi enam siia koolimajja, et "nautida" kella viieni kestvaid koolipäevi. Tegi kurvaks, jah.
Mõned sõbrannad andsid lahkumiskingitusi ning kirjutasid mu raamatusse. Pärast matemaatikat oli hüvastijätt kõigiga. Noh õnneks tähtsamaid näeb veel see nädalavahetus Lausanne'is. Pärast käisime veel parima sõbrannaga hot dogi söömas ning läksime rongile
Ja see oligi minu viimane koolipäev.
Nüüd tänasest ongi 2 nädalat YES'ile minekuni. Kuidagi hirm on tekkinud, ma ei tea isegi mille ees. Kas lahkumise või siis Eestisse jõudmise ees. Väga segamini tunded, iga kord mõtlen et varsti enam ma ei käi seda teedpidi St. Gallenisse või Gossausse.
Täna alustasin vaikselt pakkimisega, või noh tegelikult riiete sorteerimisega.. Ma loodan, et kõik mahub kahte kohvrisse ära, muidu läheb asi keeruliseks.
Sain ka täna arve hambaarstilt, kuna hambas oli närvipõletik. Kahe hambaarsti visiidi eest 830 franki (690 euri) Täiesti õudne millised hinnad siin on. Õnneks maksab (loodetavasti) selle eest kindlustus.
Enne ma ilmselt ei kirjutagi kui kodus olen, noh loodan et ikka võibolla leian aega. Aga et te natuke kursis asjade käikudega oleks, siis 28.juunil sõidan rongiga Baselisse ja sealt võtame öörongi Berliini. Berliinis toimub kuulus YES laager kõikide vahetusõpilastega Euroopast ning pärast seda 36 tunnine bussisõit kodumaale.
Bis bald <3 !

Konstanz, Bodensee Barboraga

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete