Saturday, October 1, 2011

Kolleeg/sõber? 3 woche ferieeen!

Mulle ei meeeeldi siin öelda sõprade kohta kolleegid. See tundub nii totter. Aga tõepoolest siin öeldakse sõbra kohta "kolliegen". Kui sa ütled "Freund" siis mõeldakse kohe poisssõpra. Ma rääkisin siin mingi nädal aega alguses oma tüdruksõpradest Eestis :) Nice.
Eile oli kõige parem koolipäev siiani. Kuna oli viimane koolipäev enne vaheaega, siis olid kõik heas meeleolus, kuigi meil on reedeti kella viieni tunnid. Eriti lõbus oli saksa keele tunnis, kus on megatsill õpetaja..ma vist enne olen juba maininud. Pidime moodustama 4-5 liikmelised grupid ja siis iga grupp pidi tantsu esitama. Et teha asja ikka eriti piinlikust võttis õpetaja oma kaamera ja hakkas filmima. Me tantsisime macarenat, teine grupp tantsis mingit veidrat tantsu veidra muusika järgi, ma ei kujuta ettegi mis see oli. Kolmas grupp lihtaslt imrpviseeris aga üks poiss tantsis tegelt väga hästi. Selles grupis oli ka üks tüdruk kes lihtsalt totaalselt keeldus tantsimast, kuna õpetaja filmis. Õpetaja andis kaamera ühe mu klassivenna kätte ja läks selle tüdruku juurde, tõmbas ta tantsima. See oli ikka väga lõbus. Tore, kui õpetaja oskab ennast vabaks lasta. :D Neljandas grupis olid kõik poisid. Kahel nendest on õlgadeni juuksed. Nad panid mingi eriti hullu hevimuusika ja siis raputasid oma juukseid..väga hull. Ehk hiljem saan ka need videod, saan siis siia postitada.
Ma käin siin iga reede ka "saksa keele kursusel" kõikide teiste VÕPidega enda koolist ja kõrvalkoolist. Õpetajateks on üks poiss ja tüdruk, kes on 17 aastased. haha. Ega me eriti ei õpi, nad lihtsalt annavad mingeid ülesandeid meile ja siis me lahendame. Need on tegelt väga lihtsad. Pärast kursust tuli see "õpetaja" rääkima minuga, et ehk see kursus on liiga lihtne minu jaoks..ma ütlesin, et ei ole. Tore on teiste vahetusõpilastega tšillida ja nalja teha.
Nüüd hakkabki kolme nädalaline vaheaeg, mille üle on mul heaaa meel. Esmaspäeval lähen Fribourgi, kus toimub YFU Post Arrival Orientation (PAO). Ootan juba väga. Suur mure on mul siin hammastega. Õnneks sain pärast laagrit hambaarstile aja, arvatavasti peab tarkusehambad välja tõmbama. Nad suruvad mul alumised hambad täiesti puseriti. Kindlasti maksab see siin hingehinda.. ei taha isegi teada. Aga loodan, et kindlustus maksab, pean YFUle kirjutama.
Aga muidu elu on lill! Mul on kõik hästi, klassikaaslastega saan aina paremini läbi.
Bis bald!
T

No comments:

Post a Comment