Saturday, October 22, 2011

Vaheaeg hakkabki lõpule jõudma..



3 nädaline vaheaega on ikka eriline luksus minu jaoks. Kahjuks nüüd saabki see läbi ja esmaspäeval jälle kooli. Mis ma vahepeal teinud siis olen.. Hästi mitu päeva käisin rattaga Andwilis ja Gossaus sõitmas. Ja uskuge mind, raske on siin sõita..vahepeal mingi ligi kilomeeter üles sõita on tappev. Aga väga ilus on muidugi. Siis eelmine nädal käisid mul külas 2 sõbrannat. Üks vahetusõpilane Slovakkiast ja üks vahetusõpilane Ecuadorist. Barbora jäi siia kaheks ööks, kuigi algselt oli plaanis üks öö. Kuna St.Gallenis on hetkel festival "Olma" siis iga õhtu on põhimõtteliselt pidu seal. Päeval on midagi laadasarnast ja õhtul juuakse palju õlut ja igalpool on erinevad telgid, kus mängitakse live muusikat. Ja minu jaoks on naljakas see, et see festival toimub täpselt minu kooli ees.. tahaks näha, kas esmaspäevaks jõutakse kõik see ära koristada. Ma ei hakka siin detailidesse ka laskuma, mis ma kõik teinud olen siin olles, aga võin öelda, et minuga on kõik hästi.
14ndal ootab mind ees tarkusehammaste väljatõmbamine. Öeldi, et pärast operatsiooni umbes 2 päeva süüa ei saa, rääkida on raske ja nägu on paistes. Aga pole hullu, sest see on ainult ajutine asi, mille peab paratamatult läbi tegema..kooli ei pea siis nädal aega umbes minema, haha. Ja kindlustusega tuleb palju jamada.
TULEVASTELE VÕPIDELE: alati pange tähele, mida teile räägitakse kindlustusest, et te teaksite, mida ette võtta.. sest mina muidugi arvasin, et minul seda niikuinii selle vahetusaasta jooksul vaja ei lähe, aga võta näpust.
Vaheaeg on olnud super. Ja mida ma rohkem mõistma olen hakanud, on see, et kui väga ma armastan oma kodumaad, Eestimaad. Siin on muidugi väga hea, aga kodu jääb ikkagi koduks.
Bis bald!

No comments:

Post a Comment