Wednesday, December 14, 2011

"Rikun" reegleid..

Olen enne juba mainunud, et mul üpriski karm kool on. Paar nädalat tagasi kirjutas mulle klassijuhataja meili, et tal on minuga rääkida vaja. Mul kohe ei olnud hea tunne millegipärast. Läksin siis kohale sinna klassi ja siis jalutas klassijuhataja(Rabadosoa) minu juurde, käes punane kiri. Mõtlesin, et mis see nüüd siis on.. Siis ta ütles mulle, et vabandust, ma ei saa midagi teha, need on lihtsalt reeglid.
"Punaseks kirjaks" nimetatakse siin midagi käskkirja sarnast. Ma olin siis nii segaduses ja mõtlesin, et mida ma JÄLLE tegin. Tuli välja, et olen kuidagimoodi 3 korda tundidesse hiljaks jäänud(kooliaasta alguses ei leidnud kõiki klasse üles). Olin suht pettunud ja ei mõistnud, et kas tõesti üks selline kiri vajalik on vahetusõpilasele. Aga mis seal ikka, lasin host vanematel selle alla kirjutada ja täna käisingi koristamas. Siin on suht koomiline see, et koristajatel on reaalselt oma puhketoad koos arvutite, graafikute ja muu stuffiga.
Kui koristajaga kohtusin, küsis ta esimese asjana "Kas Teid saatis ka Rabadosoa siia?" Vastasin jaatavalt ning siis vastas ta, et väga paljud õpilased tulevad just nimelt samast klassist.(Imelik, kuna hilinetakse tõesti väga harva mu klassis)
Koristamine iseenesest midagi väga hullu polnud, pidin tund aega lihtsalt mopiga kunstiklassi põrandat puhastama. Muidugi alguses seletas ta 10-15 minutit kuidas ma "S"-tähe kujulisi liigutusi tegema pean.
Kui tund aega täis tiksus, tuli koristaja ja võttis töö üle. Nüüd pean ainult selle paberi ära andma oma kõige kõige kallimale klassijuhatajale :))))
Siis pidin veel tervele klassile koogi tegema, kuna mu telefon helises keemia tunnis. Tavaliselt annab see õpetaja ka punase kirja, aga tegi mulle erandi, kuna ma vahetusõpilane olen. Järgmiseks korraks tegin shokolaadikooki, millest kõik alati vaimustuses on..kaasa arvatud minu klass siin. Mul läks tegelikult tuli nii heaks, kui nägin, kuidas nende näod pärast ebaõnnestunud keemia kontrolltööd särama lõi minu kooki süües. Peaaegu kõik võtsid teise või kolmanda tüki. Üks poiss lausa kallistas mind, kuna kook olevat nii hea. Mul on armas klass.
Muidu palju kontrolltöid ja palju uusi saksa keele sõnu iga päev. Päeva lõpuks olen alati nii väsinud, kuna kõik see uus informatsioon väsitab jubedalt.
Inglise keeles sain klassi parima tulemuse, 5.3. Pool testist oli tõlkimine saksa keelest inglise keelde, niiet võib rahule jääda küll.
Laupäeva õhtul läksime õega välja. Alguses olime BBC's aga seal oli jube igav. Inimesi oli vähe ja me ei teadnud kedagi. Kuna me oleme 2 blondiini, siis ei suutnud ise otsustada, kas lähme Austriasse klubisse(ladies night oli) või jääme sinna. Otsustasime kulli ja kirja visata. Münt otsustas, et lähme Austriasse Nachtschichti(u 45 minutit autoga). Mündil oli õigus, meil oli väga lõbus. Koju jõudsime pühapäeva hommikul. Otsustasime, et magama ei lähe enam, kuna väljas oli juba valge. Valmistasime hommikusöögi ja kohvi ja ega ausaltöeldes mingil imelikul kombel und ei olnud absoluutselt. Aga see eest õhtul olime mõlemad nii väsinud, jäime 7-8 ajal õhtul magama.
Aga nüüd lähen magama, muidu olen jälle homme terve päev silmad krõllis peas. :)

1 comment: