Thursday, August 18, 2011

Kuna ma pole siin ikka veel kooli läinud, siis midagi märkimisväärset polegi veel teinud. Eile orgunnis õde mulle mingi kohtumise teise vahetusõpilasega Ecuadorist, kelle nimi on Tammy. Ta elab samuti väikses linnas, mis on lähedal St Gallenile. Hakkame temaga arvatavasti ka samas koolis käima. Käisime St Gallenis šoppamas(haigelt kallis on siin kõik, ei ostnud midagi) ja pärast söömas. Tore oli kellegi teisega rääkida, kes tunneb sama mis mina jne. Eks ta nii vist olegi, et vahetusõpilast mõistab ainult teine vahetusõpilane. Täna mõtlesin, et lähen Gossausse, mis on kõige lähedamal asuv linn Andwilile. Mõeldud, tehtud. Käisin Gossau freibadis. Freibad on selline asi, kus maksd 2.50 kohalikku ja saa terve päev seal päevitada, basseinides ujuda, liumägedest alla lasta ja 5 m kõrguselt vette hüpata. Täna oli siin väga ilus ilm ka, niiet kordaläinud ettevõtmine oli see. Õhtuti ma pmst käin siin kas üksi või perega jalutamas. Ja ausalt, ma lihtsalt ei väsi ära sellest..Eestis küll ei viitsiks üksi jalutamas käia, aga siiiin kõnnid natuke ja juba on mingi megaaailus vaade mägedele või siis õhtul päikseloojangule. Aa ja siin ma söön ainult 2x päevas, päeval 12st, sest ma magan kaua ja siis õhtul kuue-seitsme ajal perega. Ja kõht on kusjuures koguaeg täis.

Tammy just chilling

1 comment: