Saturday, August 27, 2011

SUPER SWEET 18!




Eile oli siis minu sünnipäev siin :) Kauaoodatud 18 tiksuski täis lõpuks ometi. Ärkasin hommikul jälle ilusti 5:50, duši alla, sättisin, tegin võileivad ja läksin bussipeale. Kui lõpuks kooli jõudsin, ei soovinud mitte keegi mulle õnne. Mõtlesin, et noh mis seal ikka. Matemaatika tunni ajal tuli üks poiss, kellega ma rohkem suhtlen oma klassist mulle õnne soovima, siis kõik teised hakkasid ka sama tegema ja kallistama, nad ei teadnudki enamus et mul sünnipäev.
Kui nüüd päris aus olla, siis koolis mul küll mingit sünnipäeva tunnet polnud. Võibolla oli see sellest tingutud, et ikkagi uus keskkond ja ei ole minu Eesti sõpru siin. Meil oli 9 tundi, saate aru või..ma jõudsin lõpuks alles kuuest õhtul koju. Kella 8 paiku hakasin sättima, kuna pidime õe ja paari sõbrannaga minema Austriasse klubisse. Natukese aja pärast ütles õde, et kas ma saaks korra kööki tulla. Läksin siis kööki ja minu üllatuseks oli laua peal tort 18ne küünlaga ja pere laulis mulle sünnipäevalaulu :). See oli megamega armas ja siis ma lõpuks saingi aru, et mul on sünnnipäev. Õde kinkis mulle H&M'i kinkekaardi, vanemad 50frangise kinkekaardi shopping arenal ja sünnipäevakaardi.
Kui kook söödud oli, panime Tamaraga peoriided selga ja läkime Sarina juurde..kuulasime mingeid sünnipäevalaule saksa keeles ja lasin ka neile eesti keelseid laule(Hellad velled-18)..neile meeldis see laul väga. Sarina isa viis meid sinna klubisse ja minu host ema tuli meile pärast järgi. Mu õel siin on ka load, aga ta ei tahtnud eile sõita.
Poole tunniga olime Austria piirst üle ning piirist oli umbes 10minutit sõita, siis olimegi klubis. Mega lahe oli see klubi, üleval oli karaokebaar, all kaks tantsusaali. Ühes mängiti vanu hitte..näiteks: http://www.youtube.com/watch?v=jY48iTyLrmk , http://www.youtube.com/watch?v=sN62PAKoBfE.. ja teises house muusikat. Muidugi olime me terve aeg seal ruumis, kus mängiti vanu hitte. Mul ei ole elus kunagi vist nii lõbus olnud. Tõesti oli tore ja sain palju uusi tuttavaid. Inimesed siin on ikkagi kuidagi sõbralikumad siin..nendega on lihtne suhelda.
Umbes pool 5 hommikul oli ikka veel pidu täies hoos, inimesed tantssid aga meie olime juba väga väsinud kõik. Ma jäin klubis diivani peale magama korraks :D Jõudsime vist koju kuuest hommikul. Kindlasti oli väga meeldejääv sünnipäev, jugeksin öelda, et lausa parim sünnipäev mis mul olnud on :)

Puhusin küünlad ära, loodan, et soov läheb ka täide :)

Minu kallis õde♥

Väsisime ära noh :D
JA MA OLEN SIIN VÄGA ÕNNELIK!

No comments:

Post a Comment