Sunday, September 4, 2011

Elust enesest

Sorri, et ma pole mingi üle nädala siia midagi kirjutanud. Tegelikult mul polnudki millestki erilisest kirjutada sest ma olen siin juba suht rutiini sattunud. Iga päev ärkan kuuest üles ja hakkan kooli poole sättima. Üritan võimalikult palju saksa keelt rääkida ja tunnen, et iga päevaga oskan rohkem. Nädalavahetused on siin väga toredad, olen koguaeg väljas käinud ja uute inimestega kohtunud, seega on minult küsitud igasuguseid huvitavaid küsimusi. Kirjutan nii palju, kui mul meelde tuleb..
1. Do you have stars in Estonia?
2. Estonia is next to England, right?
3. Yes, I know Estonia..it is a part of Russia :)
4. Do you have computers there?
5. Aaaaa...Estland..so you live in Reykjavik?
Tegelikult, eile kohtusin tüdrukuga, kes teadis TÄPSELT, kus on Eesti. Ta oli esimene inimene, kes seletas mulle väga täpselt. Tema käis vist geograafia lisatunde võtmas, sest minu klass küll siin kaarti pole õppinud :)
Üks asi, mis ma veel olen siin mäganud, et kõik šveitslased, kellega ma olen kohtunud, on täielikud patrioodid. Nad armastava Šveitsi väga ja kiitlevad sellega, kui palju nad palka saavad. Eks elu on neil siin tõesti hea enamustel. Aga ütleme nii, et pooled mainivad alati seda, kui palju nad palka saavad..ja kusjuures ma ise ei ole küsinud.
Reede-laupäev käsisin Gossaus BBC Open üritusel.. BBC on selline baar/klubi, see nädalavaetus oli seal suur festival. Läksime päeval õega sinna, et osta piletid, kuna kohapealt osta ei saanud ja müügil oli ainult 300 piletit. Kui sinna jõudsime, oli rivi lihtsalt megaaa pikk. Ootasime üle tunni järjekorras ja täpselt meie nina ees pandi silt "VERKAUFT" ehk siis "VÄLJA MÜÜDUD"..siis oli küll vägaa halb tunne. Läksime ikkagi õhtul sinna, sisse küll ei saanud aga väljas oli ka tore. Jõudsime koju kolme ajal. Laupäeval koristasin tuba siin ja käisin koeraga väljas. Olin üksi kodus peaaegu terve päev. Laupäeval kutsuti ming uuesti BBC'sse, mul polnud piletit aga ma ei tea, kuidas mulle see välja võluti. Sain siis sisse minna ja vaatasime siin väga populaarset bändi "BUBBLE BEATZ", mis käis ka siin supertalendi saates. Kõik elasid väga kaasa ja tõesti see bänd oli vägev. http://www.youtube.com/watch?v=WMufn_222Ys - vaadake kindlasti!
Tegelikult eks minulgi tuleb vahel väike koduigatsus peale..sest see siin pole ju ikkagi minu kodu, millega ma harjunud olen, kõik on teistmoodi. Aga see tuleb korra ja läheb ka sama kiiresti üle..sest tegelikult on ju elu ilus :)
Bis bald!

4 comments:

  1. palju neil siis see normaalne palk on seal nende jaoks?

    ReplyDelete
  2. Selles palga osas on mul küll teist moodi. Siiani pole keegi summadest rääkinud. Kui ise küsisin huvi pärast, et kui palju keskmine umbes on, sain vastuseks, et 6000franki on normaalne ja 1000franki saavad noored õpilased, kes on praktikal. Niiet päris hea:)

    ReplyDelete
  3. Minul jällegi on räägitud summadest. Üks ütles, et tema teenib 12 000 franki kuus.. kui ma ütlesin, kui palju Eestis keskmine palk on, siis tegi suured silmad ja avaldas kaastunnet :)

    ReplyDelete
  4. Aga teil tähti on seal vä?

    ReplyDelete