Sunday, September 11, 2011

Nädalavahetus





Nii, reedel oli päris pikk päev ja ma olin väga väsinud. Mingeid plaane polnudki, aga õhtul ütles õde, et lähme BBC'sse ja BOX'i. Need siin sellised baari moodi kohad. Läksime varem koju, sest pidime suht vara ärkama, et asjad kokku panna ja matkama minna. 10st siis võtsime oma seljakotid, kuhu pakkisime võileivad ja muu vajaliku ning suundusime teele. Matkasime lausa viie tunni ringis, aga vahepeal tegime ka peatuse ja sõime jäätist ja tegime palju pilte, naersime ja lollitasime. Niiet see polnud ränk matk, aga täna on jalad valusad küll, õel kaa. Ma lihtsalt armastan seda loodust siin, kõik on niiii ilus siin, ausalt. Kui me autoga ringi sõidame siis lihtsalt vaatan suu lahti, sest minu jaoks iga väiksemgi mängi on nii ilus, eriti kui päike loojub. Päeval siis niisama tsillisin ringi ja õhtul läksime Austriasse jälle klubisse "Nachtschicht." Viimane kord käisime seal minu sünnipäeva pidamas. Tol korral oli küll väga tore, aga eile oli kuidagi väga halb muusika ja vanad inimesed..niiet juba ühe paiku lahkusime sealt ning patustasime Mcdonalsiga. Pühapäeva hommikul läksime linna nimega Au, kus toimus midagi laada sarnast. Minu hostisal siin on tööriiete firma ning tavaliselt müüb ta neid riideid laatadadel jne. Neil on ka oma pood St. Gallenis, mis on hea, sest sinna saab alati autot parkida, kui me õega õhtuti välja läheme, haha. Siin on parkimisega alati suured probleemid. Laadal vaatasime niisama ringi, sõime hot dogi, mis oli väga halb ja hiljem hiina toitu. Ootasime host isa ära, sest ta tahtis sööma minna. Meil hakkas Tamaraga igav seal niisama istuda, seega otsustasime riideid selga proovida. Panime endale selga mingid šveitsilikud pluusid. Pere ütles mulle, et kui seda kannad, oled ametlikult šveitslane. :D Tore ja tegus nädalavahetus oli. Nüüd on kell juba kümme ja ma õpin siin raamatupidamist saksa keeles..päris raske on aru saada, aga tahan homse töö kindlasti kaasa teha. Teisipäeval on vist geograafias töö, kui ma õigesti mäletan ja kolmapäeval matemaatikas, mille ma kindlasti kaasa teen.
Aaaa ja siin on mega soe, täna panin lihtsalt jälle suveriided selga, aga ikkagi oli nii kuum. Arvan, et kuskil 27kraadi ja päike paistis. Imelik, et siin võib üks päev sadada padukat, teine päev on lihtsalt külm aga kolmas päev naudid sooja suveilma. Aga ega see kauaks nii ei jää, varsti peaks külmemaks minema nüüd.
Bis bald!
T



Ammuuuuuuuuu



Jep, see maja oli lausleekides. Pärast saime teada, et see maja oli väga vana ja põletati meelega maha.


Mmmmm see oli nii hea, ainult et süda oli pärast paha, nii suur ports. :D





Õde niisama mõtles et ei viitsi enam matkata ja siis plankis.


Mu host ema tatokas. Ta ema, kes on juba päris vana arvab siiamaani, et see on feik
ja seda saab maha pesta :)








No comments:

Post a Comment