Sunday, September 18, 2011

Vastused küsimustele, ööelu Zurichis




Heiahoo!
Tunnistan, et olen suht laisk blogija. Enne siia tulekut lubasin, et kirjutan nii tihti kui võimalik. Aga samas tunnen, et blogi poleks enam väga huvitav kui iga päev 3x kirjutada :)
Mu sõbrannna küsis minult paar küsimust siinse elu kohta.
1) Kuidas koolis sinusse suhtutakse? Koolis suhtutakse minusse nüüd juba nagu tavalisse õpilasesse.(issand eesti keel on nii raske)..vähemalt õpetajate poolt. Ei ole mingit sellist teemat, et "ta on vahetusõpilane, ta ei pea tegema." Eks mõnes tunnis teen teistsuguseid ülesandeid, näiteks mingeid tõlketöid. Aga kõik kontrolltööd olen siiamaani kaasa teinud. Esimesel semestril minu hinded siin ei loe, ma lihtsalt üritan kaasa teha. Inglise keeles feilisin..sain 4.6 6'st võimalikust. Aga terve see kontrolltöö oli pmst saksa keelest tõlkimine inglise keelde.. Aitäh sulle, kallis Kati, nende sõnaraamatute eest..ma ei tea, mida ma ilma nendeta teeksin :) Siin on õnneks päris tihti vaheajad. 30. septembril algab siin mul 3 nädaline vaheaeg!
2)Kas seal on ka nii nagu eesti koolides, et kõik teavad et "see tüdruk on vahetusõpilane"? Minu koolis on 2 suurt koolimaja..õpilasi on kindlasti üle tuhande(gümnaasiumi osa), ma täpselt arvu ei tea. Selle tõttu ei tea kooli peal kõik inimesed, et ma olen vahetusõpilane. Minu klassil on näiteks viis paralleelklassi.. õpetajad ise ka ei tea kõiki õpilasi, koguaeg lähevad neil nimed sassi või meelest ära. Aga muidu on tore. Neljapäeval saksa keele tunnis pani õpetaja mega kõvasti "Hit the road jack" mängima ja siis kõik pidid tantsima. Aga üldiselt on koolikord karm.
Nüüd siis natuke ka nädalavahetusest. Reedel läksime peole Zurichisse. Klubi nimi oli Q Zurich. Saime olla vip lounge's. Väga tore oli seal, kuid inimesi suht vähe aga muusika oli megalt hea. Üldiselt siin reede õhtuti ongi vähe inimesi klubides, sest suur osa käib laupäeviti tööl. Zurichis on väga kallid klubi piletit. 20-40 frangi ümber. Hea, et me tasuta saime.. Kui me sõitsime siis oli mingi meeeeletu sadu, vihma lihtsalt kallas ja välku lõi koguaeg. GPS'iga otsisime seda klubi mingi pool tundi, lõpuks 3 blondiini leidsid õige klubi üles. :D


Need on siin saadud kaardid. Alumine on Schulerausweis ehk õpilaspilet. Kehtib 2015. aastani,haha. Keskmine on halb tax, mille peaksid kõik endale muretsema, kes kavatsevad kauem Šveitsis elada. Sellega saab rongides poole odavamalt sõita. Ülemine on bussipilet, millega saan aasta aega Stt.galleni-Gossau piires tasuta sõita. (Klikkides pildile näete seda suuremalt :))Enne klubisse minekut Sarina pool.

4 comments:

  1. kas halbtaxi ja bussipileti maksid ise?

    ReplyDelete
  2. poole summast tasus YFU, pool pidin ise maksma. Sa maksid kõik ise?

    ReplyDelete
  3. bussipiletit mul pole üldse ja kogu halbtaxi maksis YFU

    ReplyDelete
  4. Kas te saaksite seal mingeid suusareise ka korraldada mägedesse vms? :)

    ReplyDelete