Monday, August 22, 2011

St Gallen fest, welcome party, YFU meeting

Helloou kallid Eestlased. Selles postituses on palju pilte, sest kes ikka viitsib pikka loba lugeda eksole :). Siin on mingi nädal aega järjest olnud koguaeg 30 kraadi, päike paistab koguaeg.. tegelt on see veits häiriv juba, sest ma ei võtnud suveriideid eriti kaasa.. iga päev olen läinud 13:27 bussiga Gossausse ja siis seal õhtuni välja Freibadis ujunud ja päevitanud :).
Reede õhtul läksime õega St Gallen festile. Seal oli vääägaaa palju (purjus) inimesi ja igal pool mängisid erinevad bändid ja muusika. Tantsisime seal päris kaua, väga tore oli.
Laupäeval oli Herzlich willkommen Tiina und Goodbye Dominik party. Neile, kes veel ei tea, Dominik on mu host vend siin, kes läheb juba homme Ameerikasse vahetusõpilaseks. Sinna peole tulid paljud selle pere sugulased.. nad olid minust väga huvitatud ja sain isegi nendega saksa keeles räägitud. Ma olin väga uhke enda üle :D. Ühelt sugulaselt sain megaarmsa kutsu, mille küljes on šveitsi lipud, ja siis veel šveitsi šokolaadi ja natuke raha..how cute!
Laupäeva õhtul läksime uuesti St Gallen festile, seekord tuli Sarina ka kaasa. Mulle meeldis esimene õhtu rohkem, laupäeval ei olnud enam nii head muusikat ja rahvast oli liiiiga palju, liikuda oli peaaegu et võimatu. Jõudsime koju umbes pool 3 öösel. Kõige toredm osa oli see, et ma pidin pühapäeva hommikul kell 7 tõusma, et jõuda YFU meetingule Zurichis. Õnneks tuli mu õde minuga ka kaasa, niiet mul polnud igav. Ma ootasin tegelikult seda meetingut väga..tahtsin näha teisi vahetusõpilasi siin piirkonnas. Kohale tulid siis 2 vahetusõpilast Jaapanist, 1 Hiinast ja 1 Gruusiast. Põhimõtteliselt siis läksime matkama. Reaalselt see oli mingi üle 10 km, jube väsitav oli ka, sest väljas oli totaalne leitsak, 30 kraadi umbes. Kui matk läbi, läksime rongiga tagasi..hea workout oli see küll, aga ma ootasin sellest "meetingust" hoopis midagi muud. Jaapanlased ja hiinlased ei rääkinud absoluutselt saksa keelt, nad isegi ei saanud aru, kui ma küsisin, et kui vanad nad on..kuigi nad on juba 2 nädalalt keelelaagris olnud. Tekib küsimus, kas nad seal keelelaagris midagi õpivad ka. :D Pärast seda kui olime Zurichis Gossausse jõudnud, avastasime, et järgmine buss koju läheb alles 2 h pärast. Ema meile järgi ei tulnud, kuid õnneks meil olid bikiinid kaasas ja otsustasime siis freibadi minna. Lõpuks jõudsime koju kuue ajal. Ma olin niii väsinud lihtsalt. AAAAAA ja ma unustasin väga tähta ajsaolu. Kolmapäeval saan ka mina minna KOOLI. Homme pean minema kooli mingeid asju uurima :) Niiet järgmine postitus tuleb ilmselt minu 1. koolipäevast.
Seniks,
bis bald!


St.Gallen festi 1. päev


Host vend Dominik
Šveitsi, Ameerika ja Eesti lipp :D. Kuna neil
ei olnud Eesti lippu, siis mu noorem õde Larissa
tegi ise Eesti lipu.
Mmmmmm, sõõrikud. :D



St Gallen festi 2. päev


Yfu meeting, vaade Zurichil
Zurich Väga väsinud matkalised Freibadis


2 comments:

  1. Tead Tiina, selline Šveitsi-igatsus tuleb peale, kui loen su juttu ja vaatan pilte :)

    ReplyDelete
  2. Ega siis ei jää muud üle, kui siia tulla :)

    ReplyDelete